کوهستان

جمعه 97/11/26

ساعت حرکت از لنگرود 4/00 صبح توسط سه خودروی سواری آژانس

تعداد 12 نفر

ساعت رسیدن به خرما و استارت حرکت 5/00 صبح-پس از گذر از لنگرود-کومله-اطاقور-لیل-خرما

توقف جهت صرف صبحانه ساعت 8/30 صبح-به مدت یک ساعت

ساعت رسیدن به مبدأ حرکت 11/30-با کسر مدت زمان توقف 5/30 طول مفید جنگل نوردی

تعداد 21 نفر از کوهنوردان لنگرودی در قالب دو گروه ایران زمین و شهدای آنسرمحله در ساعت 3 بامداد جمعه 97/11/05 توسط یک دستگاه مینی بوس از میدان نماز لنگرود حرکت نمودیم.پس از گذر لاهیجان و سیاهکل در حوالی لارخانی مینی بوسی را مشاهده نمودیم که از مسیر اصلی جاده منحرف شده و نیاز به کمک دارد.این ماشین حامل تعدادی از کوهنوردان شهرستان رشت بود که برای صعود به درفک در حرکت بودند.با یاری تعدادی از کوهنوردان ما این خودرو در مسیر حرکت قرار گرفت.ما حدود نیم ساعت بدین منظور معطل شدیم.ما در ساعت 7/05 به روستای وسمجان بالا از توابع دیلمان رسیدیم.بمدت 15 دقیقه با معرفی عوامل اجرایی برنامه در ساعت 7/20 استارت برنامه زده شد.

سرپرست برنامه:آقای یاسر سیاری

راهنما و راه بلد مسیر:آقای فرهاد عبداللهی

جلودار:آقای هادی کاظم نژاد

عقب دار:آقای سیدرسول موسوی

کوهیاران:آقایان پرویز آل شعبان-حسین ملکی مقدم و میر مسعود حسینی

هوای صبحگاهی سرد و مسیر پوشیده از برف و یخبندان بود.بتدریج در طول اجرای برنامه هوا صاف و افتابی شد.روستای لو علی مقصد بعدی ما بود.ما در ساعت8/40 برای صبحانه توقف نمودیم.پس از نیم ساعت برای صبحانه و کمی استراحت در ساعت 9/10 ادامه مسیر دادیم.میزان برف در طول مسیر متغییر بودو بین 10 تا 30 سانت تخمین زده می شد.ما در ساعت 11/05 به قله رسیدیم.در 200-300 متری انتهایی منتج به قله وزش شدید باد سرد را داشتیم.مدت 15 دقیقه چند عکس یادگار گرفتیم و در ساعت 11/20 مسیر برگشت را شروع کردیم.ما این صعود را به بیماران خاص علی الخصوص به شادروان سیدمحمدرضا میرموسوی تقدیم نمودیم.

چشم انداز قله درفک و قله های اطراف از دور جلوه گر بود.در محوطه باز قله بقعه ای وجود دارد و در پیرامون آن وجود دو اصله درخت بسیار کهن مازو و چندین اصله درخت مازی جوانتر دیده می شد.همچنین دو حلقه چاه دهانه سفالی در فاصله 100 متری قله که بنده یکی از آنها را دیدم.بدلیل باد شدید و برف زیاد جستجوی بیشتری در این زمینه انجام نگرفت.

ما در ساعت 13/30 به محل اولیه حرکت برگشتیم .ما در ساعت 15/20 به ویلای آقای سیدجلیل موسوی در اسپیلی وارد شدیم و ناهار را آنجا صرف نمودیم.جادارد از زحمات ایشان و آقای علی مراد مند تقدیر و تشکر نماییم.ما در ساعت 17/00 توسط مینی بوس بمقصد لنگرود حرکت کردیم و در ساعت 19/30 به منازل خویش بازگشتیم.

بد نیست در مورد محوطه فیروز کوه مطلبی را از سایت ویکی پدیا خدمتتان عرض نمایم.

محوطه فیروزکوه مربوط به دوره صفوی در شهرستان سیاهکل،بخش دیلمان روستای زنش واقع شده و این اثر در تاریخ 19 مرداد 1384 با شماره ثبت 12812 بعنوان یکی از اثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

تصاویر برگزیده ازهمایش کوهپیمائی خانوادگی بمناسبت روز جهانی کوهستان-جمعه 23 آذر97:

-جمعه 23 آذر97:

ساعت7/30 الی 11/30

میدان کوهنورد لیلاکوه تا آب انبار لیلاکوه لنگرود

جلسه مشترک ویژه برنامه روز جهانی کوهستان:

جلسه مشترک کارگروه کوهستان جمعیت دوستداران محیط زیست ،هیأت کوهنوردی،گروههای کوهنوردی ،باشگاههای کوهنوردی لنگرود بمناسبت 20 آذر روز جهانی کوهستان در تاریخ یکشنبه 97/09/18 در دفتر فعالان محیط زیست در روبروی شهرداری -پاساژ ثلاث از ساعت 19-21 برگزار گردید.در این جلسه پیرامون برگزاری ویژه برنامه اشاره شده در روز جمعه 23 آذرماه از میدان کوهنورد تا آب انبار لیلاکوه بحث و تبادل نظر و هماهنگی لازم بعمل آمد.قرار است این برنامه از ساعت 7/30 صبح آغاز شود.این برنامه با شرکت کوهنوردان ،دوستداران طبیعت و خانواده های عزیز برگزار خواهد شد.

صعود سرپرست گروه به قلّه شاه علمدار مازندران به ارتفاع 3050متر:

تاریخ صعود:جمعه 97/09/16

تعداد نفرات:19نفر-5نفر از شهرستان لنگرود و 14 نفر از کوهنوردان عباس آباد مازندران

مسیر حرکت:از کلاردشت.از 2 سانتیمتر تا 80 سانتی متر برف

تصاویر برنامه:

تعداد 15 نفر از اعضای گروه کوهنوردی شهدای آنسرمحله و میهمانان گرامی برنامه از لنگرود فلکه فرمانداری سابق یا میدان معلم،روبروی آژانس دریا و در ساعت 3/30 بامداد جمعه مورخه97/08/25 توسط یکدستگاه مینی بوس حرکت نمودیم.پس از گذر از لنگرود،کومله،اطاقور،بلوردکان،هلودشت به خصیل دشت یا خسیب دشت رسیدیم در حالیکه ساعت 6 بامداد بود.پس از نماز صبح خود را مهیای انجام برنامه نمودیم.شروع کوهپیمائی از ساعت 6/20 بود.صبحانه در ساعت 8 نزدیک قله صرف شد.ما در ساعت 8/50 به قله ناتشکوه به ارتفاع 2250 متر رسیدیم.پس از گرفتن چند عکس یادگاری ادامه مسیر دادیم.ما در ساعت 8/50 به قله رسیدیم و در ساعت 9/10 بسمت روستای سیدسرا حرکت کردیم و با رسیدن به دوراهی کوپس-نیاول با هماهنگی قبلی سوار مینی بوس شده و بسمت اسپیلی حرکت نمودیم.ناهار در ویلای آقای سیدجلیل موسوی صرف گردید.ما در ساعت 15/30 از اسپیلی بسمت لنگرود حرکت نمودیم و در ساعت 17/40 به موطن اصلی خویش بازگشتیم.

از نکات جالب این برنامه حضور آقای حسین ملکی رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان لنگرود بود که میهمان ویژه این برنامه بودند.همچنین حضور آقایان میرمسعود حسینی ،حمید احمدی نژاد و سیدمحسن حسینی از کوهنوردان شهیر شهرمان در این برنامه گرما بخش محفلمان بود.

از دیگر نکات قابل ذکر لجنی بودن کل مسیر و حمل گل و لای زیاد همراه کفشهایمان بود که گامبرداری را سخت مینمود.در طول مسیر نزدیک به قله رگه های برف دیده میشد که در خود قله میزانش زیادتر بود.بارش متناوب و پراکنده باران هم در طول برنامه وجود داشت.

از آقایان پرویز آل شعبان سرپرست برنامه، از آقایان موسوی و مرادمند بدلیل پذیرایی ناهار و حضور همه دوستان گرامی در برنامه سپاسگزاریم.

گزارش تصویری:

کوهروی گلگشتی مسیر مراددهنده لاهیجان-اطاقور لنگرود-جمعه 97/08/04:

کوهروی گلگشتی مسیر بقعه آقا سیدحسین مراددهنده لاهیجان-گُمل-بالا فیدره-پایین فیدره-علیخان سرا-اِشیان-اطاقور لنگرود:

جمعه 97/08/04

تعداد:9نفر

سرپرست:پرویز آل شعبان

راهنما و راه بلد مسیر:سیدجلیل موسوی

ساعت4/30 بامداد جمعه چهارم آبانماه 97 توسط دو دستگاه خودرو سواری آژانس از میدان معلم لنگرود حرکت نمودیم.ساعت 5/10 به روستای مراددهنده لاهیجان وارد شدیم.پس از اقامه نماز صبح پیاده روی خود را آغاز نمودیم.ما از روستاهای گُمل-جور فیودره-جیر فیودره-علیخانسرا-اِشیان عبور کردیم. لازم به ذکر است که کلمه جور و جیر در گویش محلّی به معنای بالا و پایین می باشند و فیودره را فیدره نیز می نویسند.در پیرامون ما نیز روستاهای بنگبر،کلکش و سراش قرار داشتند.

صبحانه در ساعت 8/00 صبح در روستای علیخانسرا صرف شد.در ساعت 8/40  ادامه مسیر ما بسوی اطاقور بود.ما در ساعت 10/05 به پشت زمین فوتبال اطاقور رسیدیم و برای این کار از مسیرهای میانبر  و عبور از عرض روخانه استفاده نمودیم.این گلگشت ما حدود 5 ساعت بطول انجامید.ما با عبور از خیابانهای اطاقور و رسیدن به پل معروف اطاقور سوار ماشین شدیم و در ساعت 10/40 به منازل خویش بازگشتیم.بد نیست به این نکته هم اشاره کنم که هوا در طول مسیر صاف و نیمه ایری همراه با وزش باد گرم بود.

گزارش تصویری:

شمایی از مسیر پیموده شده-عبور از جاده روستایی

منظره زیبای پاییزی در طول مسیر گلگشت

ساعت 3/00 بامداد روز جمعه مورخه 97/07/20 تعداد 8 نفر از اعضای گروه کوهنوردی شهدای آنسرمحله لنگرود توسط دو دستگاه خودروی سواری شخصی به سرپرستی آقای پرویز آل شعبان و راهنمایی و راه بلدی آقای سید جلیل موسوی شهرستان لنگرود را به مقصد روستای شاه شهیدان ترک نمودیم.پس از عبور از لاهیجان،سیاهکل،اسپیلی و دیلمان در ساعت 6/05 صبح به این روستا وارد شدیم.بمدت 15 دقیقه ضمن برگزاری نماز صبح خود را مهیای صعود به قله نمودیم.

استارت برنامه در ساعت 6/20 زده شد.پس از حدود دو ساعت پیمایش مسر صبحانه را در روستای اربناب صرف نمودیم.آقایان موسوی و مرادمند تدارک خوبی برای صبحانه دیده بودند که بسیار جالب و ستودنی بود.پس از نیم ساعت استراحت و چاق شدن نفسها و عبور از دو دیواره پرشیب به کاسه درفک رسیدیم.از نکات جالب برنامه ما شرایط متغییر جوی بود.در شروع حرکت هوا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی بود که البته به گفته یکی از چوپانان عزیز منطقه شب قبل بارش تگرگ داشته بتدریج هوا صاف و آفتابی شد اما با رسدن ما به کاسه درفک مه شدیدی سراسر منطقه را فرا گرفت که دید افقی را حتی به زیر 5 متر کاهش میداد و این کار ما را برای صعود بسیار سخت مینمود.چه بسا شائبه تردید و عدم صعود را حداقل در دل تعدادی از اعضا فراهم نموده بود اما با مشورت و همفکری آقایان موسوی و آل شعبان گروه به کار خود برای نیل به مقصود ادامه داد.در کنار فضای کاملاً مه آلود کاسه دفک عکسی به یادگار گرفته شد.بسختی و کمی جستجوی فراتر از زمان پیش بینی شده به غار درفک رسیدیم و در آنجا نیز عکسی به یادگار ثبت و ضبط گردید.در یک ساعت پایانی برنامه نیز از اربناب تا شاه شهیدان بارش خفیف باران را نیز داشتیم.

حدود یک ساعت بیشتر از زمان پیش بینی شده ما در ساعت 11/35 بر فراز قله ایستادیم و خدای بزرگ را بخاطر این موفقیت سپاس گفتیم.بعد از چند عکس یادگاری و کمی استراحت در ساعت 12 تصمیم به بازگشت گرفتیم.ما در ساعت 15/05 به نقطه شروع حرکت بازگشتیم.با احتساب زمانهای صبحانه و استراحت و ... جمعاً برنامه ما 9 ساعت بطول انجامید.

ناهار درز ساعت 17/00 در ویلای  آقای موسوی در اسپیلی صرف شد.ما در ساعت 18/00 به سمت لنگرود عزیمت نمودیم و در ساعت 19/30 به موطن اصلی خویش برگشتیم.

جای دوستانی که همراه ما نبودند در این برنامه خالی بود امیدوارم حضور سبزشان را در برنامه های آتی داشته باشیم.

جا دارد از زحمات آقایان موسوی و مرادمند در تهیه و تدارک صبحانه و ناهار و پذیرایی در طول مسیر حرکت تقدیر و تشکر بنماییم همینطور از سرپرستی عالی برنامه که با تنظیم ریتم حرکت گروه و رعایت اصول گامبرداری صحیح در کوهستان که باعث صعود موفق همه اعضا به قله شدند نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آوریم.از همکاری و همراهی همه دوستان عزیز شرکت کننده نیز سپاسگزاریم.

گزارش تصویری برنامه:

مناظری زیبا در طول مسیر پیمایش:

روستای اربناب

عکس یادگاری در طول مسیر

عکس یادگاری در کنار فضای مه آلود کاسه درفک

غار درفک

یاد و خاطره شهدای گرانقدر آنسرمحله را گرامی می داریم.

گروه کوهنوردی شهدای آنسرمحله لنگرود

بسمه تعالی                                                          گزارش برنامه کوهپیمائی مسیر میدان کوهنورد لیلاکوه-ملاط-پرشکوه-سیاهکردگوابر-حاجی سرا-لیسه رود-لشه-دوراهی لیارجدمه به دکل-آب انبار لیلاکوه-میدان کوهنورد لیلاکوه-جمعه 97/02/07:                   شروع حرکت:4/30از میدان کوهنورد لیلاکوه                                                                سرپرست:آقای یاسر سیّاری                         جلودار:آقای علی مرادمند                                تعداد افراد شرکت کننده:11نفر                     هوا نیمه ابری و مه آلود همراه با شبنم صبحگاهی و طراوت بهاری            صبحانه:ساعت9/50 بهمراه نیم ساعت استراحت و برگزاری جشن تولد حاج پرویز آل شعبان و گرفتن عکسهای خاطره انگیز                                        ساعت 10/20حرکت بعد از صبحانه و  شروع برگشت مسیر                               پایان برنامه:ساعت11/40 در میدان کوهنورد                                                               کل مدت اجرای برنامه:7ساعت و 10 دقیقه

نمایی از مسیر پیموده شده-روستای لیسه رود به لشه

بخش دیگری از مسیر طی شده-عبور از باغات چای،مرکبات و انبوه با عطر شکوفه های بهار نانج-روستای حاجی سرا

جشن تولد حاج پرویز آل شعبان-با تشکر از تمامی زحمات ایشان

عکس دسته جمعی جلوی یک خانه روستایی-حاجی سرا

عکس دسته جمعی با همنوردان-جنگل اته کوه

شنبه 25 فروردين 1397برچسب:, :: 19:23 ::  نويسنده : عیسی گلپور

گزارش مبسوط برنامه جنگل نوردی بالارود سیاهکل-اسپیلی دیلمان-جمعه 97/01/24:

در یک هوای مطبوع بهاری و در خنکای نسیم صبحگاهی در ساعت4/30صبح جمعه مورخه 97/01/24در میدان معلم شهرستان لنگرود گردهم آمدیم.توسط دو خودرو سواری 5/45 پس از گذر لاهیجان و از طریق جاده سیاهکل به دیلمان و عبور از روستای بالا رود به روستای لوشاده رسیدیم.بالا رود روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل در استان گیلان هست که در دهستان توتکی قرار دارد.ارتفاع آن از سطح دریا 260متر است.رودخانه باباکوه در میان این آبادی جریان دارد.با توجه به همجواری بالارود با تی تی کاروانسرای صفوی قدمت آن به بیش از 5 قرن می رسد.روستای لوشاده نیز در دهستان توتکی قرار دارد.بمدت 15 دقیقه خود را مهیای حرکت نمودیم.در ساعت 6 صبح استارت حرکت به تعداد 11 نفر به سرپرستی آقای پرویز آل شعبان و راهنمایی و راه بلدی آقای سیدجلیل موسوی زده شد.ما بسمت روستای پیله سرا حرکت نمودیم.در این روستا که شغل اصلی مردمانش دامپروری هست تغذیه دامهای خود از پیله یا غلاف لوبیایی شکل درخت لیلکی استفاده مینمایند.نام این روستا برگرفته از همین عنوان میباشد.درخت لیلکی یک درخت خاردار و خزان کننده هست که دارای چوب بسیار سختی است که در مصارف روستایی بعنوان پایه انبار برنج و پایه بنا از آن استفاده میگردد.ما در ساعت 8/40 در بین مسیر پیله سرا به  ترین صبحانه را صرف نمودیم.ما در ساعت 12/45 به چشمه راهدار رسیدیم و با کمی استراحت نفسی چاق نمودیم تا بسمت اسپیلی مقصد بعدی حرکت ادامه مسیر دهیم.در ساعت 15/30 به دوراهی کوه پس به نیاول رسیدیم.کل پیمایش مسیر که حدود 40 کیلومتر بود بمدت 9/40 بطول انجامید.جایتان خالی ناهار را در ویلای زیبای آقای سیدجلیل موسوی در اسپیلی صرف نمودیم.جادارد از میهمان نوازی ایشان و آقای مرادمند عزیز نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آوریم.پس از صرف ناهار و کمی استراحت بسمت ماشینهای خود در لوشاده حرکت کردیم.ما در ساعت 20/40به موطن اصلی خویش رجعت نمودیم.

کل مسیر پیمایش را میتوان به دو قسمت جنگلی و مرتعی تقسیم نمود.وجود درختان عظیم الجثه و گیاهان معطر و دارویی در طول مسیر جلب توجه مینمود.

حضور نوجوان 11 ساله آقای امیر رضا رحیمی که در این برنامه مشارکت داشتند از جلوه های زیبای این برنامه بود.از ایشان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

همراهی شرایط جوی با اجرای برنامه نیز از موارد قابل ذکر است.درست در پایان برنامه بارش رگباری بهاری را داشتیم.

در این برنامه یاد و خاطره شهدای گرانقدر آنسرمحله گرامی داشته شد.

یک دورهمی زیبا و دلنشین در دامن طبیعت

ضمن تبریک عید سعید مبعث خدمت همه شما عزیزان دوستدار طبیعتگردی و کوهنوردی ایامی خوب و خوش برایتان آرزومندیم.ممنون بجهت صبر و حوصله ای که در خواندن این گزارش بخرج دادید.در پناه حق محفوظ باشید.

تصاویر برنامه اجرا شده جمعه 10 فروردین 1397:

ساعت حرکت:4/30 بامداد جمعه  97/01/10                                      مسیر پیموده شده:میدان کوهنورد لیلاکوه-دیوشل-بقعه آقا سید خلیل اته کوه-جنگل اته کوه-آب انبار لیلاکوه-میدان کوهنورد                                                                                                 مدت اجرای برنامه:4/30                                                                          تعداد افراد شرکت کننده:7 نفر                                                               سرپرست و راهنما:جاج پرویز آل شعبان

جنگل بکر اته کوه با قبای سبز بهاریش

گزارش برنامه اجرا شده گروه کوهنوردی شهدای آنسرمحلّه لنگرود"میدان کاشف السلطنه لاهیجان-میدان کوهنورد

گزارش برنامه:تعداد 11 نفر از اعضای گروه ساعت 5/00بامداد روز جمعه حرکت خود را از میدان کاشف السلطنه لاهیجان شروع نمودند.کل مسیر پیموده شده امروز را میتوان به دو قسمت تقسیم نمود .نیمه اول مسیر پیمایش جاده آسفالته بود که از روستاهای کوهپایه ای نظیر کتشال،علیسرود عبور مینمود و به روستای سطلسر و نهایتاً سرچشمه منتهی می شد.قسمت دوم مسیر برنامه عبور از مسیر گل آلود سرچشه بطرف بقعه آقا سیدخلیل اته کوه و جنگل اته کوه به لیلاکوه بود که با توجه به بارش برف اخیر لجنی بود و هنوز هم رگه هایی از برف در آن مشاهده میشد.

هوا مه آلود بود و بتدریج با روشن شدن هوا تابش خورشید نیز رخ مینمود.در این برنامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

این برنامه با لحاظ نمودن جمیع شرایط نظیر صرف صبحانه،گرفتن عکسهای یادگاری و توقفهای طول مسیر جمعاً به مدت 5 ساعت بطول انجامید.برنامه امروزمان در ساعت 10/00 صبح در میدان کوهنورد لیلاکوه به اتمام رسید.جا دارد از مساعی حاج پرویز آل شعبان بعنوان سرپرست و راهنمای اجرای برنامه و آقای محمد رحیمی بعنوان کوهیار و آقای هادی شعبانی بجهت تصویربرداری و همراهی و مشارکت همه عزیزان شرکت کننده نهایت تقدیر و تشکر را بعمل آوریم.بدرود تا بعد...یاعلی مدد حق نگهدار

تصاویر برنامه اجرا شده گروه-جمعه 96/11/13-لیلاکوه بطرف دکل اته کوه:

گزارش جلسه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان لنگرود-سه شنبه96/09/29:

جلسه در راستای برنامه های هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان مبنی بر انتصاب رئیس،هیئت رئیسه ،مسئولین کارگروهها و بخشهای هیئت شهرستان برگزار گردید.این جلسه در ساعت19 عصر سه شنبه مورخه96/09/29در دفتر کار آقای سید محسن حسینی از فعالان کوهنوردی شهرستان لنگرود در این مکان برگزار شد.بدلیل برخوردار نبودن هیئت شهرستان از یک مکان مناسب بعنوان دفتر کار که حداقل نیاز یک هیئت میباشد مجبوریم جلسات را این چنین برگزار نمائیم که امیدواریم این مشکل در آینده حل شود.جا دارد از آقای حسینی نهایت تشکر را بعمل آوریم.

در این جلسه رئس،نائب رئیس،اعضای هیئت رئیسه،خزانه دار،کارگروه آموزش،کارگروه هیمالیانوردی،کارگروه حفظ محیط زیست کوهستان،کارگروه غارنوردی و غارشناسی،کارگروه انضباطی و حقوقی،کارگروه امور بانوان،کارگروه صعودهای ورزشی و کارگروه روابط عمومی و امور فرهنگی مسئولین خود را تعیین نمودند تا به هیئت استان معرفی گردند.

در این جلسه که سرگروههای فعال شهرستان حضور داشتند پیرامون شرح وظایف کارگروهها،عدم موازی کاری،انجام وظیفه مشترک ئبصورت یک تیم کاری واحد،بهره گیری از افکار و اندیشه های افراد آموزش دیده جدید الورود،مسایل و مشکلات مبتلا به کوهنوردی شهرستان،تشکیل بانک اطلاعات جامع کوهنوردان شهرستان جهت برنامه ریزی هرچه بهتر برای این جامعه آماری،برگزاری جلسات هم اندیشی بصورت منظم بمنظور ایجاد وحدت رویه و اتحاد و همدلی هرچه بهتر در پیشبرد اهداف هیئت بحث و تبادل نظر بعمل آمد.نکته جالب این جلسه متفق القول بودن اعضا حول محور هیئت و استقبال از برگزاری جلسات هم اندیشی و هم افزایی بود.

همچنین مقرر گردید این جلسات بصورت منظم و هر دو هفته یکبار برگزار گردد.در این جلسه در مورد فعال نمودن کارگروههادر امداد و نجات و آمادگی هرچه بیشتر در این زمینه و تشکیل تیم آماده تأکید بعمل آمد.مدعوین حاضر در جلسه از تلاشهای هیئت تشکر و قدردانی بعمل آوردند و قرار شد کارگروهها در جلسات آتی گزارش کاری خود را به هیئت ارایه نمایند.همینطور در مورد انتخاب یک مکان بعنوان دفتر کار هیئت بحث و تبادل نظر شد و پیشنهاداتی ارایه گردید.در پایان مقرر شد  همنوردان لنگرودی در روز جمعه اول دیماه یک صعود مشترک در لیلاکوه برگزار نمایند.مطابق پیش بینی این برنامه از ساعت 7 صبح از میدان کوهنورد شروع شده و در آب انبار لیلاکوه پایان خواهد یافت.جلسه در ساعت21 و با صورتجلسه تنظیمی و با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوهستان و آدرس e30gol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.